Başlangıç > Göçmenlik üzerine > İyi bir his ile uyanmak

İyi bir his ile uyanmak

Bugün çok pozitif bir his ile uyandım. Hava soğuk ama güneşliydi. Dün yağan yağmur iş yerinin önündeki bankları ıslatmış. Kahvaltımı ayakta yaptım. Bir elimde simit bir elimde peynir ile kamaşan gözlerle güneşe baktım. Bu enerji midir günümü iyi geçiren yoksa uzun zamandır ilk kez kafamı kaldıramayacak kadar işim olması mı bilemiyorum. Tüm gün güzel bir haber gelecekmiş gibi bir heyecan hissetim içimde ancak böyle bir şey olmadı. Belki bir yerlerde güzel bir şey olmuştur ama bundan benim haberim yoktur diye düşündüm. Akşam dönerken yeni çıkan yılbaşı piyango biletlerinden bir çeyrek bilet aldım. Bu bileti ayrı bir yere koyacağım, çekilişe 1 ay olduğuna göre daha başka biletler de alırım muhakkak. Yurt dışına giderken cebimde biraz da param olsa fena mı olur ?

Akşam üzeri İtalya’dan bir headhunter beni aradı. Daha önce linkedin’den profilimi görmüş ve haberleşmiştik. Beni yerleştirmek istediği pozisyonu da gayet iyi biliyorum çünkü iş tanımından hangi firma olduğunu çıkarmak çok kolay. Çok büyük uluslararası bir firma olmasına rağmen önerilen pozisyon beni tatmin edecek bir seviye değil. Uzun süre İstanbul’da kalmayı planlamadığımı iletip kibarca red etmiştim. Ancak görünen o ki bu pozisyonu hala doldurmaları mümkün olmamış. Dönüp dolaşıp yine bana geldiler. Ben de en azından tanışmış oluruz bahanesiyle firma ile bir görüşme yapmayı kabul ettim. Akşam özgeçmişimi (belki de son 1 yıl içinde 5. kere) güncelleyip mail ile gönderdim. Haftaya firma ile bir görüşme ayarlayacağını iletti. Doğrusu bu pozisyonda hiç gözüm yok ancak sadece şirketin adı Avustralya’da da tanınır ya da oradaki bir projeye geçme imkanı olabilir düşüncesi ile görüşeceğim. Acaba gün boyunca beklediğim güzel haber bu muydu ? Şu an bana hiç öyle gelmiyor ancak belki de bir süre sonra bu yazıya baktığımda ne kadar yanlış düşündüğümü görüp öngörü yeteneğimi tekrar gözden geçireceğim.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

