Başlangıç > Göçmenlik üzerine > Şimdi başvuru zamanı

Şimdi başvuru zamanı

Vize çalışmaları tamamlandığına göre artık sıra iş başvurularını yapmaya geldi. Bunun ilk adımı Avustralya tarzında bir resume ve cover letter hazırlamak. Benim özgeçmişim önceden hazırdı zaten ancak cover letter yoktu. Bunu da oturdum ve 1 saat gibi bir sürede yazdım ve ilk iş başvurumu internet üzerinden yaptım. Başka bir ülkeden iş başvurusu yaparak işe giren pek olmuyormuş diye duydum ama şansımızı denemekten de zarar gelmez. Bu işin en zor tarafı telefon ile iş görüşmesi yapmak olur heralde ancak birkaç görüşme yaptıktan sonra otomatikleştiririm diye ümit ediyorum. Cover letter ve CV yazarken aşağıdaki siteden faydalanabilirsiniz. 1-2 tane değil, her sektör için farklı farklı örnekleri bu sitede bulabilirsiniz. Doğrusu benim çok işime yaradı, umarın siz de beğenirsiniz.

Not : Bu arada 3 Aralık tarihinde aldığım bilete ikramiye çıkmadı. İkramiye bana çıksa ve blog burada son bulsa çok yazık olurdu 🙂

  1. gözde sungurtekin
    Ekim 4, 2013, 4:04 pm

    Merhaba, yine ben 🙂 Size sormak istediğim bir şey var. OET dil sınavına Avustralya’da doktor olarak çalışabilmek için girmek şartmış. IELTS yerine sadece buna girebiliyor muyuz? Yoksa ikisini de mi geçmek gerekiyor? Şimdiden teşekkür ederim 🙂

    • Ekim 5, 2013, 10:55 am

      Merhaba,
      sizin sadece OET’ye girmeniz yeterli ama yerinizde olsam doktor olmayan birinin tavsiyesine güvenmeyip başka bir yerden de çapraz kontrol yapardım 😉

  2. Ekim 6, 2013, 4:32 pm

    Blog çok güzel, elinize sağlık. Şuan bu aşamaları yaşayacak biri olarak çok faydalandım.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

