Başlangıç > Göçmenlik üzerine > Çatıdaki opossum

Çatıdaki opossum

Geceleri yan odadan kapı çalması gibi duvara vuruyorlar. Bazen de tırnak ile duvar kazıma sesleri geliyor. İlk başta yan odada kalan Rus yapıyor sanmıştım. Eleman seri katil ya da psikopat olabilecek bir tip. 7 gün boyunca bana söylediği tek kelime Hi oldu. Odasına girip WC ihtiyacı dışında hiç dışarı çıkmıyor. Suyu bile şişeyle götürüyor odaya ki çıkmak zorunda kalmasın. Nedense içme suyunu da önceden kaynatmadan içmiyor. 5 günlüğüne Yeni Zellanda’ya gitti neyse de ev bana kaldı.

opossum

Sonradan fark ettim, sesler yan odadan gelmiyor. Sesin geldiği duvarın arkasında oda yok, evin dışına bakıyor. Ev sahibi 2 gün sonra sana söylemeyi unuttum çatıda bi opossum var, gündüz çıkmaz da gece görürsen ilişme tırmalayabilir dedi. Opossum’u biliyor olsam ilişmeyeceğim de pek tahayyül edemiyorum. Sydney hayvanat bahçesinde çeşit türlüsünü gördük de bu hayvan acaba hangisi. Kediden biraz irice bir şeymiş tavan arasındaki misafir. Gece duşa giriyorum, çamaşır askısı evin dışında. Dışarı zifiri karanlık. Opossum çıkar kuyruğuna basarım korkusuyla havluyu dışarı asamıyorum.

Ev sahibi hayvanı yakalamak için kapan kurmayı düşünüyormuş ancak öldürmek yasakmış. Yakaladığın yerden 25 metre uzağa da götüremiyormuşsun.  Büyük bir sorun olsa gerek ki opossum yasası da yapmışlar. Ee hayvanı yakalasan ne yapacaksın o zaman ? diye soruyorum. Sanırım komşunun bahçesine bırakacağım deyip sırıtıyor.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

