Ufak ufak

bootcampBurada insanlar inanılmaz spor düşkünü. Herkes koşma, yüzme, sörf, bisiklet, kürek,kayak gibi bir sporla uğraşıyor. 22 milyonluk ülke olmasına rağmen olimpiyatlarda iyi sonuçlar elde ediyorlar bu sebepten. Outdoor bootcamp diye bir kavram varmış ben duymamıştım. Yandaki gibi açık havada spor yapmak için insanlar belli aralıklarla toplanıyorlar. Biz bir kere Büyükada’da koşmuştuk. Motor iskelesinin yanında toplanıp garip hareketler yapan insan güruhu olarak halkın büyük ilgisine mazhar olmuştuk. Adada TOMA olsaydı kalabalığı dağıtmak üzere gönderirlerdi büyük ihtimalle. Havalar iyileşir iyileşmez mahallemizin bootcamp’ine katılıp komşularla tanışmayı düşünüyorum.

 

Asbest Bir binanın girişindeki Caution yazısı dikkatimi çekti. Bina asbest içerdiği için yapılacak çalışmalarda  izin alınması zorunludur yazmışlar. Asbestli gemi sökmede bizim tersanelerimiz çok iş alıyorlar ama  işçilerin sağlığı için gerekli önlemler de alınıyor mu acaba ? Bir zamanlar kot taşlamasında çalışanların sağlık sorunları da çokça televizyonlara çıkmıştı. Şimdi yasaklanmış olması lazım.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dimes (Medium)

Marketlerde gezerken ne olduğunu anlamadığım bir çok ürünle karşılaşıyorum. Paketin üzerini okumak, dikkatlice incelemek gerekiyor. Dün markette Sera marka sultani bamya gördüm. Üzerine aynen böyle yazmışlar. Bamyanın sultanisini ilk burada duydum. Bunu gören Avustralyalı da aynen benim durumuma düşüp paketin arkasına bakıyordur ürününün ne olduğunu anlayabilmek için. Dimes’in de meyve suları satılıyor. Dünyanın öteki ucunda geldiklerini ve buradaki diğer ürünlerin fiyatlarını düşününce fiyat makul.

Geçen senelerde Avustralya’da muz üretilen sahaları sel basınca muzun fiyat $60’a kadar çıkmış. Mesafeler uzak olunca öyle ha deyince bir malı ülkeye getiremiyorsun bu da bazen yokluk olmasına ve fiyatların artmasına sebep oluyor.

Bugün ebay üzerinden Çin’den yeni bir telefon kılıfı sipariş ettim. Fiyatı posta dahil $1,99. Burada evden çıksam şehre gitmek için $7 veriyorum. Her türlü alışverişi online olarak Çin’den yapmak daha ekonomik olacak sanırım.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

