Footy

Öğleden sonra yağmurun dinmesini fırsat bilip yürüyüşe çıktım. Ancak her zaman sessiz olan park bugün uzaktan gelen seslerle inliyor. Burada ne oluyar acaba diye tepenin arkasına yürüyünce bizim mahallenin footy takımının maç yaptığını gördüm.

AFL burada çok popüler ancak ben kuralları hiç bilmiyorum. Ona rağmen izlemesi çok keyifli. Çamur deryası içinde birbirinin üstüne atlayan, koşuşturup duran onlarca insan var sahada. Bu sporun karambol pozisyonları futboldan daha keyifli. Topun üstüne 3-5 kişi atlayıp top görünmez hale gelince hakem oyunu durdurup hava atışı ile devam ettiriyor. Malesef güneş olmadığı için fotoğraflar karanlık çıktı.

 

Çok fiziksel bir spor. Ara sıra sakatlananlar, kafa kafaya çarpışanlar var. Sakatlık olunca oyun durmuyor. Sağlık ekipleri oyun devam ederken içeri girip sakatlanan oyuncuyu dışarı alıyorlar. Bu sporda herhangi bir oyuncunun Messi gibi sivrilmesi zor. 3 saniye topu elinde tutanın üstüne çullanıp yere indiriyorlar.

Seyircilerin hakem kararlarına reaksiyonları aynen bildiğimiz futboldaki gibi. Bu sayede çeşit türlü küfür öğrenerek bilgi dağarcığımı da genişletmiş oldum.

Maç tamamlandığı zaman tabelaya bakıyorum. A takımı 10, 14, 74 B takımı 11, 7, 73. Deplasmanda olan B takımı seviniyor, sanırım onlar kazandı.

Eve dönerken çok güzel bir güneş açıyor. Ağaçlar sararan yapraklarıyla gölde güzel bir yansıma veriyor. Aşağıdaki fotoğrafı sitedeki diğer fotoğraflara göre daha yüksek çözünürlüklü olarak kaydettim. Üstüne tıklayarak tam ekran açabilirsiniz.

20140510_163029 (Large)

Edwardes Lake

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

