Başlangıç > Göçmenlik üzerine > Memleket nere ?

Memleket nere ?

“Memleket nere ?” muhabbeti burada çok rağbet görüyor. Türkiye’den geldim deyince gitmiştim, çok beğendim diyorlar. Tatilin kötüsü olmaz ki, tatil için nereye gitsen güzel.

Tatil sohbeti bitince genelde konu daha tatsız. Başbakanın danışmanı göstericileri tekmelemiş diye soran var, polis adam vurmuş diyen var. Pek haberdarlar olan bitenden. Özellikle de olumsuz haberlerden.

Bugün şehir meydanında kanser araştırmaları ile ilgili bir stand kurulmuş. Yürürken genç bir kız pardon bir şey sorabilir miyim ? dedi. Normalde hiç zaman ayırmam böyle konulara ama vaktim bol şu sıralar.

– Buyrun sorun

– Nasıl bir gün geçiriyorsunuz ?

– Harika bir gün. Harikayım diyebilirim. Şehre de yeni taşındım tadını çıkarmaya çalışıyorum.

– Nereden taşındınız ?

– İstanbul

Yüzde anlamsız bir ifade.

– İstanbul, Türkiye.

– Türkiye’ye gittim çok beğendim. Şuraya şuraya gittim, çok eğlendik.

– Aman ne güzel evet, evet harikadır (Eee girişi de yaptık. Ana konuya geçsek ? Para falan istesen artık diye düşünüyorum bir yandan)

– Size iyi günler dilerim. Tadını çıkarın. Tekrar görüşmek üzere.

Nasıl yani ? Bu mudur ?? Bunların başında zaten bin türlü problem var, para istersem ayıp olur diye mi düşündü acaba ?

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

