Başlangıç > Göçmenlik üzerine > Oda arkadaşlarım

Oda arkadaşlarım

Türkiye’de olsa büyük ihtimal bu kadar sakin karşılamam. Yatağımın yanı başında koca bir hamam böceği duruyor.

Dev bir örümcek ya da yılan çıkmasından iyi en azından. Kieren diyorum, ne yapıyoruz hamam böceklerine ?

Siyah spreyden sık üzerine diyor. Kieren 3-4 çeşit böcek zehiri depolamış. Her biri aile boyu. Yeşil kutu mikrop öldürücü, kırmızı kutu uçan haşereler, siyah yürüyenler için.

İlk fıstan sonra biraz sersemliyor. Hemen kendini toparlayıp yatağın altına kaçmaya çalışıyor ama kaçmaya çalıştığı aralık bu boyutta bir böcek için çok dar. Kafasını sokuyor, vücudunu geçirmek için debelenip duruyor.

Resmen dokuz canlı, kaçtı kaçacak. Boşaltıyorum kutuyu üzerine. Türk polisi gibi gazı fazla kaçırdım heralde oda toz duman oluyor. Mecbur pencereyi açtım. Uçarak gelen başka böcek olur mu diye önünde spreyle nöbet tutuyorum.

Hangi sprey ne işe yarıyor öğrenmişken, elbise dolabımdaki örümcekle de yarın ilgileneyim bari.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

