Başlangıç > Göçmenlik üzerine > Araştırmacı gazeteci

Araştırmacı gazeteci

Araştırmayı severim. Öğrenmek, parçaları bir araya koymak ve sonuca ulaşmak ne kadar keyifli. İnternet de elinin altında olduktan sonra istediğin konuyu araştırıp, bilgi edinip kararını daha sağlıklı bir şekilde verebilirsin.

Ama artık bu kadar araştırma bana fazla geldi. Bu memlekette hiçbir işin kolay yolu yok mudur ? Aussie’ler her konuda o kadar detaya girmişler ki atacağınız her adım ayrı bir uzmanlık alanı olmuş. Her web sitesi sayfalarca doküman ve prosedür dolu.

Üstelik asıl işim bundan sonra başlıyor. Eve eşya almam lazım. Acaba garaj satışlarından mı toplasam, hepsini paket olarak mı alsam ? Satın almak için eve getirmek için adam mı tutsam araba mı kiralasam ? Araba kiralamaya kalksam ehliyetim artık geçerli değil. Önce bir ehliyet alsam. Ama onun için 3 ayrı sınava girmem lazım. Direksiyon sınavına kendi arabanla gelmen gerekiyor. Arabam yok. Kiralık araba ile mi sınava girsem ? Ama ehliyetim yok bana araba kiralarlar mı acaba ?

Ehliyet için eyalet sınırlarında oturduğumu ispat etmeliyim. Kira sözleşmesi istiyorlar. Önce evi kiralasam. Eşyaları alana kadar küvete sıcak su doldurup geceleri banyoda yatsam.

Bu ay mali yıl sona eriyor. Vergi iadesi prosedürünü çalışıp bildirimde bulunmam lazım. Çocuk için kreş, eşim için kurs ve doktor bulmam lazım. Ama önce onları medicare kartıma ekletmem lazım.

Benim daha çok araştırmam lazım.

  1. Haziran 3, 2014, 10:39 pm

    Kolay gelsin. Araba ve ehliyet çıkmazı kötüymüş, nasıl bir çözüm bulacağınızı bilmek isterim.

  2. soner
    Haziran 3, 2014, 10:40 pm

    kolaylıklar dilerim

  3. soner
    Haziran 3, 2014, 10:43 pm

    yazılarını ilgiyle takip ediyorum, ben de orada çalışmak istiyorum ve ilk somut adımı attım bi İngilizce kursuna başladım. kısa sürede İngilizceyi halledip tıp diploması denkliği almam gerekiyor. hadi hayırlısı

  4. Haziran 3, 2014, 10:56 pm

    😦 benim bile buradan moralim bozuldu. Allah kolaylık versin ne diyim :/

  5. ogretmen
    Haziran 4, 2014, 2:18 am

    Yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum.Bu yüzden ara verme ihtimalinize üzüldüm. Dilerim sorunlar mucizevi bir kolaylıkla çözülür ve siz de huzurlu anlatımınızla yazmaya geri dönersiniz.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

